Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gwarancja i reklamacje

 

Wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym sells.com.pl objęte są gwarancją producenta. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady ukryte, powstałe z winy producenta. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dn. 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (DZ.U. NR 141 poz.1176).

Jeżeli wada zakupionego Produktu została stwierdzona przed upływem roku od chwili jego wydania, domniemywa się, że istniała ona już w dniu jego wydania.

Jeżeli wada fizyczna Produktu została stwierdzona przed upływem dwóch lat od chwili jego wydania, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta z tytułu rękojmi.

Reklamację należy składać w formie pisemnej Podstawą do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu produktu, który razem z reklamowanym produktem należy odesłać na adres: Sklep internetowy sells.com.pl, ul. Urodzajna 1a/10, 43-300 Bielsko – Biała. Klient reklamowany produkt wysyła na swój koszt. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeżeli reklamacja zostanie zakwalifikowana jako bezpodstawna, Sprzedawca odsyła reklamowany produkt na koszt Klienta (przesyłka 15 zł).

Trwałość każdego produktu zależy od tego w jaki sposób i w jakich warunkach jest, był on użytkowany. Reklamacji nie podlegają:

  • uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru produktu,
  • uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,
  • naturalne zużywanie się produktu,
  • uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rozcięcia, rozerwania)
  • uszkodzenia powstałe przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu,
  • uszkodzenia świadomie pogłębiane przez dalsze użytkowanie produktu.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe